تولد

عشق ونفرت...

سلام به دوستای گلم.....

یه راس میرم اصل مطلب!!

امروز البته فردا یعنی 11آبان تولدیکی از بهترین دوستامه که خیلی دوسش دارم.میخوام براش یه تولدکوچولوبگیرم...

اول خودم تولدشو بهش تبریک میگم!!!

عزیزم تولدت مبارک.     دوستت دارم

 

چشمانت را باز کردی و دنیا غرق نگاه زیبایت شد
زیبایی های دنیا از آمدن تو پیدا شد ، روزها گذشت و چهره زیبایت در آسمان دلم آفتابی شد
دریای زندگی به داشتن مرواریدی مثل تو می نازد ، همه زیبایی های دنیا با آمدن تو می آید و اینگونه زندگی با تو زیبا میشود ، اینگونه چشمانم با دیدن یکی مثل تو عاشق میشود
و امروز روز میلاد دوباره تو است ، در این هوای ابری نیز خورشید در لابه لای ابرها به انتظار دیدن تو  است
و این لحظه قشنگترین ساعت دنیاست ، و این ماه درخشانترین ماه دنیاست که تو را درون تصویر نورانی اش میبیند
آمدی به دنیا و دنیا مات و مبهوت به تو مینگرد ، همه جا را سکوت فرا گرفته تا خدا صدای تو را بشنود
صدای دلنشین تو در لحظه شکفتنت ، عطر حضورت فرا گرفته همه زمین را
تو یک رویایی که حقیقت داشتنت معرکه است ، داشتن یکی مثل تو معجزه است ،امروز روز میلاد دوباره تو است و من خیلی خوشبختم از اینکه مال منی
جز این احساسات چیزی در دلم نمانده ، این هدیه تا آخر عمرم در دلم مانده که دوستت دارم و قلبت این شعر عاشقانه را تا آخرش خوانده ….
شعری با عطر احساست ، به لطافت دستانت، به زیبایی چشمانت ، هدیه من به تو در روز میلادت
تویی قطره بارانم که گلستان کرده ای باغ وجودم را و امروز یک روز مقدس است که مدتها به انتظار آمدنش نشستم

فقط خواستم بگم تولدت مبارک عزیزم
 
خب حالا اول ازهمه من میخوام کادوشو بدم.البته من نمیتونم چیزی بهش بدم که لایق ایشون باشه ولی خب دیگه
بعدقلبمو بهت هدیه میدم
 
ببین تواین جعبه یه بوس گذاشتم تا نپریده بیرون بردار
خب حالا دیگه کیک روبیاریم  بچه ها فقط عجله نکنید،نترسید دوتا کیک سفارش دادم به همتون میرسه. البته دوست عزیزم من کیک تولدتو بهتر از این سفارش داده بودم ولی خب دیگه
 
عزیزم فقط بدان که دوست دارم.تولدت رو هم دوباره بهت تبریک میگم ان شاء الله 120سا هم بیشتر عمرکنی

 

همیشه به قداست چشمهای تو ایمان دارم چه کسی چشمهای تو را رنگ کرده است

چه وقت دیگر گیتی تواند چون تویی خلق کند؟فرشته ای فقط در قالب یک انسان

فقط ساده می توانم بگویم تولدت مبارک

 

 

تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد ، آن را به تو تقدیم میکنم

تولدت مبارک

 

 

دلم میخواد بدونی تو این همه ستاره / هیچ کی اندازه ی من نگاتو دوست نداره

تولدت پر از نور خوش اومدی ستاره / اگرچه از راه دور هیچ فایده ای نداره . . .


نظرات شما عزیزان:

پویا
ساعت17:10---14 آبان 1391
سلام .......وب قشنگی داری یه سر به منم بزن منتظرم

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





+نوشته شده در چهار شنبه 10 آبان 1391برچسب:,ساعت14:51توسط zahra | |